I. Diagnoza psychologiczna:

  • diagnoza rozwoju poznawczego na każdym z etapów rozwojowych
    (od urodzenia do ukończenia przez dziecko szkoły ponadgimnazjalnej),
  • analiza przyczyn trudności w nauce,
  • diagnoza zakłóceń funkcjonowania emocjonalno - społecznego.

II. Pomoc psychologiczna i terapia: Stymulacja rozwoju umysłowego dziecka. Zajęcia terapeutyczne dla dzieci z syndromem nadpobudliwości psychoruchowej. Terapia zaburzeń emocjonalnych oraz zaburzeń zachowania. Warsztaty dla młodzieży z zakresu:

  • samopoznania,
  • wykorzystywania zasobów indywidualnych jednostki,
  • rozwijania umiejętności twórczego myślenia oraz uczenia się;
  • efektywnej komunikacji i asertywności,
  • poszerzania kompetencji adaptacyjnych
  • rozwijania umiejętności radzenia sobie z sytuacjami trudnymi, w tym ze stresem szkolnym.

III. Prowadzenie grupy wsparcia dla młodzieży z problemami emocjonalnymi. Realizacja zajęć warsztatowych w placówkach oświatowych oraz prowadzenie poradnictwa dla rodziców i nauczycieli . Praca psychoedukacyjna z rodzicami.

IV. Diagnoza psychologiczna i pedagogiczna:

  • niepowodzeń szkolnych i specyficznych trudności edukacyjnych,
  • zakłóceń rozwoju emocjonalnego,
  • zaburzeń zachowania,
  • dzieci autystycznych, niewidomych i niesłyszących,
  • zaburzeń psychosomatycznych,
  • rozwoju małego dziecka (od urodzenia),
  • z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dziecka niepełnosprawnego
  • predyspozycji do kształcenia ponadgimnazjalnego i szczególnych uzdolnień

Wszelkie prawa zastrzeżone! Bez zgody właściciela nie wolno modernizować strony! Dyrektor: K. Gerc, webmaster: M. Lis, fot. M. Lis